Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Regulamin roku im. dr Pelagii Kwapulińskiej

Bez tytułu

1) PRZEBIEG KONKURSÓW.

W każdym miesiącu będzie odbywać się jeden jeden konkurs związany z dr Pelagią Kwapulińską, Muzeum Szkolnym lub Kochłowicami

I ETAPogłoszenie tematu, nadsyłanie prac na adres muzeumzso3@gmail.com  – od 1. do 28. dnia danego miesiąca; 29. dnia danego miesiąca organizatorzy wybierają prace.
II ETAPgłosowanie – od 29. do 30-31. dnia danego miesiąca.
III ETAPogłoszenie wyników – pierwszego dnia następnego miesiąca.

2) OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA KONKURSY:

  • mgr Anna Rzepka
  • mgr Barbara Bugaj-Hojka
  • mgr Ewa Klarecka
  • Piotr Literski
  • Rafał Wypior

3) PRACA NADSYŁANA NA KONKURS:

A) WARUNKI KONIECZNE:
- zgodność z tematem
-  podpis autora (prace nadsyłane droga elektroniczną),
- uczestnik konkursu musi być autorem nadesłanej pracy,

4) NADSYŁANIE PRAC.
- Prace należy przesyłać na adres muzeumzso3@gmail.com , w temacie maila podając temat konkursu, a w treści załącznik z pracą, imię i nazwisko, klasę.
- Na każdą wiadomość organizator odpisze, potwierdzając, że praca została przyjęta.

5) NAGRODY:
- Nagrodą jest dodanie pracy na stronę Muzeum Szkolnego*, opublikowanie na Facebooku www.facebook.com/MuzeumSzkolne*, umieszczenie pracy w Muzeum*, szkole* oraz na stronie szkoły*, ocena bdb ( *w  przypadku konkursów na miesiąc: październik, listopad, grudzień, styczeń, marzec, maj oraz konkurs roku).
- Nagroda przysługuje osobie, która zajmie pierwsze miejsce w danym konkursie.
- W temacie z wynikami konkursu pojawi się praca z najwyższą liczbą głosów z głosowania  oraz do trzech wyróżnień, wybranych niezależnie od głosowania przez organizatorów (głosowanie przez Facebook).